Online adverteren
Misschien ben je al aan het adverteren in reclamefolders, de krant of in een andere bedrukte oplage, maar wist je dat dit ook online mogelijk is?
Via de adverterentieplatformen van Google en Facebook kun je miljoenen nieuwe klanten bereiken tegen een zeer lage prijs. Door de filteren op locatie, leeftijd, geslacht, taal en tientallen andere factoren bereik je ook nog eens de juiste doelgroep.
Wanneer begin jij met het online adverteren?
wat we doen
Om online te adverteren zijn er vele advertentieplatformen te vinden online, maar om het overzicht te houden werken wij alleen met de meest effectieve en gebruiksvriendelijke platformen – Google Ads en Facebook Ads.
Binnen deze platformen zullen wij campagnes aanmaken en beheren. Deze kunnen er op gericht zijn om bijvoorbeeld een product of dienst te promoten, bezoekers naar de website te trekken of het stimuleren om voor bijvoorbeeld een nieuwsbrief aan te melden.
In deze campagnes zullen we ons richten op termen als CPC (cost-per-click), CPA (cost-per-acquisition), ROI (return-on-investment) – om een zo hoog mogelijk conversie te bereiken!
de voordelen
Het online adverteren brengt een zee van mogelijkheden en kansen met zich mee. Breng jouw product, dienst of website onder de ogen van een nieuw publiek – die jij zelf kunst samenstellen aan de hand van bepaalde criteria. Daarnaast hou je het overzicht en kun je precies zien hoe goed een campagne momenteel draait en hoeveel het oplevert – handig toch?